Informace o pracovním místě
Pro našeho významného klienta – mezinárodní společnost se stabilním postavením na trhu – hledáme kandidáty do back office týmu. - řešení příchozích e-mailů - kopírování, skenování dokumentů - práce s XLS – zpracování reportů (tabulky, grafy) - ad hoc administrativa
- dobrá znalost anglického jazyka – min. úroveň B2 - zodpovědnost, přesnost, spolehlivost a smysl pro detail - dobrá znalost práce s MS Excel - časová flexibilita: 20 hodin/týden - znalost SAP výhodou
- práci pro prestižní mezinárodní společnost - hodinovou odměnu: Kč 120,-- brutto - pracovní úvazek: 20 hodin/týden (po-pá) - nástup ihned - pracoviště: Praha 5 – Nové Butovice - DPČ na dobu určitou Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosím, zašlete svůj strukturovaný životopis.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 07.07.2017 - 23.10.2017 |
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 6 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |