Informace o pracovním místě
Hledáme vhodnou kandidátku na brigádu na pozici Asistentka - administrativní výpomoc pro společnost se sídlem Jeneč u Prahy. Jedná se o brigádu s nástup od 27.7. - na dobu neurčitou, od pondělí do pátku s pracovní dobou od 6:00-14:30 hodin. Jedná se o zástup za stávající asistentku na mateřské dovolené. Brigáda spočívá v běžné administrativní činnosti - vyřizování pošty, mailu, objednávek, smluvní agendy atd. Doprava do je cca 20 minut vlakem z Masarykova nádraží nebo z metra Zličín - 15 minut autobusem. Brigáda je vhodná pro studentky VŠ či kandidátky s flexibilním časem.
Požadujeme dobré administrativní schopnosti, samostatnost, anglický jazyk
Nabízíme brigádu ve velmi příjemném kolektivu a zázemí, možnost dlouhodobější brigády
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>