Informace o pracovním místě
Pomáhejte personalistům tím, že převezmete jejich rutinní agendu – a občas i vyslechnete člověka, který právě potřebuje podporu. Jsme tým, který personalistům doslova uvolňuje ruce. Naše HR handsfree linka pomáhá firmám zvládat každodenní administrativní požadavky od zaměstnanců i bývalých kolegů. Vyřizujeme rutinní dotazy, komunikujeme s úřady, zajišťujeme potvrzení dokumentů a vše pečlivě evidujeme.
Součástí naší práce je i první kontakt pro klienty Employee Assistance Programu (EAP) – služby, která pomáhá lidem zvládat složitější životní situace v oblasti práva, financí, psychologie, sociálních otázek nebo každodenních starostí. Vaším úkolem bude v takovém případě především empaticky vyslechnout, zjistit základní informace a předat kontakt našim odborníkům.
Co Vás čeká:
Vyřizování e-mailových a telefonických dotazů od zaměstnanců a bývalých zaměstnanců firem.
Občasná komunikace s úřady (Úřad práce, ČSSZ, soudy).
Evidence rutinních požadavků do našeho systému nebo systému klienta (např. žádost o vystavení POZD, ELDP, apod.).
Empatické naslouchání a předání kontaktu při hovorech týkajících se EAP.
Příjemná a smysluplná práce, která skutečně někomu pomáhá.
Více informací:
Koho hledáme?
Empatického, zodpovědného a pečlivého člověka.
Osobu, která ráda komunikuje a dokáže vysvětlit věci lidsky a srozumitelně.
Někoho, kdo je organizovaný a zvládá pracovat samostatně.
Toho, kdo se nezalekne administrativy a umí si v ní udělat pořádek.
Dokáže zachovat klid a respekt i ve chvíli, kdy volající potřebuje citlivý přístup.
Zkušenosti z oblasti HR, zákaznického servisu nebo práce na infolince jsou vítané, ale nejsou nutné.
Co nabízíme:
Částečný úvazek (dle dohody).
Možnost pracovat z domova, flexibilitu.
Důkladné zaškolení a průběžnou podporu.
Přátelský a profesionální tým.
Příležitost poznat fungování HR i podpůrných služeb z jiné perspektivy.
Spolupráci na dohodu o provedení práce (DPP).
Velkou výhodou, nikoliv podmínkou, jsou:
Zkušenosti z HR, sociálních služeb, zákaznického servisu nebo administrativy.
Orientace v základních dokumentech zaměstnanecké agendy.
Zkušenost s komunikací v náročnějších situacích.
pracoviště: | Praha, Praha 4, Ctirad..., Praha 4 |
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Firma: | Concierge Management s.r.o. |
Zadavatel: | Monika Vyšohlídová |
Lokalita: | Praha 4 |