Informace o pracovním místě
Náplň práce:
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu či kolegyni na pozici administrativního pracovníka/pracovnice. Hlavní náplní práce bude:
Zpracování a správa kontaktů – udržování aktuální databáze kontaktů a jejich pravidelná aktualizace.
Vyhledávání nových obchodních příležitostí – aktivní průzkum trhu, identifikace nových potenciálních zákazníků a partnerů.
Administrativní podpora obchodního týmu – příprava podkladů, evidence obchodní dokumentace, spolupráce na přípravě nabídek.
Komunikace s klienty – telefonická a e-mailová komunikace, poskytování informací o našich službách, řešení dotazů a požadavků.
Komunikativnost a proaktivní přístup – nebojíte se oslovovat nové kontakty a hledat příležitosti.
Samostatnost a spolehlivost – dokážete pracovat pečlivě a efektivně.
Organizační schopnosti – budete spravovat databázi kontaktů a podílet se na evidenci obchodní dokumentace.
Základní znalost práce s počítačem – zejména MS Office (Word, Excel) a orientace v CRM systému (výhodou).
Zkušenost v oblasti administrativy či obchodu – výhodou, není však podmínkou.
Nabízíme:
Stabilní pracovní zázemí a přátelský kolektiv.
Možnost profesního růstu – podpora při rozvoji dovedností v oblasti obchodu a administrativy.
Flexibilní pracovní dobu nebo možnost částečného úvazku.
Motivační odměny na základě výsledků a výkonu.
Těšíme se na vás!