Informace o pracovním místě
Pro několik různých klientů, spíše menších českých společností (advokátní kancelář, stavební firma, hostingová firma, atd.), přijmeme asistenty/-ky s administrativními zkušenostmi. Pozice jsou možné na zkrácený i plný úvazek.
Co na této pozici budete dělat:
Administrativně podporovat managery společnosti
Back office činnosti – pečovat o kancelář, objednávání kancelářských potřeb, zařizovat korespondenci, poštu a jiné pochůzky
Komunikovat s klienty
Pracovat s wordem, excelem
Připravovat podklady pro účetní a mzdovou účetní
Další ad-hoc úkoly dle zaměstnavatele (bude vysvětleno dle konkrétní společnosti)
Zkušenosti s asistentskou prací nebo se zpracováním administrativy
Samostatnost, schopnost určovat si priority
Příjemné vystupování a velmi dobré komunikační schopnosti
Schopnost dobře pracovat na pc (hlavně word, excel)
Zázemí českých menších nebo středních společnosti
Příjemné pracovní prostředí
Zajímavou mzdu
Možnost flexibilního zaměstnání (IČO, DPP, příp. i HPP)
Důkladné zaučení do dané problematiky