Informace o pracovním místě
Na pozici Pomocný referent/ka back office hledáme příjemného kolegu/kolegyni, který nám pomůže s běžnými administrativními činnostmi.
Budete součástí týmu, který zajišťuje zejména komunikaci se zákazníky, zpracování objednávek, vytváření reportů, vyhledávání a zpracování informací, evidence smluv, komunikace s dodavateli. To vše v informačním systému SAP (SAP není podmínkou – zaučíme).
Min. středoškolské vzdělání
Samostatnost, pečlivost
Zodpovědnost a ochota učit se novým věcem
Znalost práce na PC - Outlook, MS Office – Excel, Word
Dobrá znalost českého nebo slovenského jazyka (nutné pro komunikaci se zákazníky)
Docházku v pracovní dny alespoň 2-3 dny v týdnu (s možností pravidelné docházky, vše na domluvě)
Preferujeme dlouhodobou spolupráci
Jde nám hlavně o to, abychom našli někoho zodpovědného a příjemného do naše kolektivu. Vše co budete potřebovat, Vás dokážeme naučit.
Nástup dle dohody
DPP na dobu neurčitou
Slevy na spotřebiče
Příjemné a stabilní pracovní prostředí ve firmě s dlouholetou tradicí
Zaškolení v informačním systému SAP
Místo výkonu práce v moderních prostorech
V případě zájmu, prosím, zasílejte Vaše životopisy