Informace o pracovním místě
Náplň práce: Všeobecná administrativní a kancelářská činnost, vyřizování
telefonické a emailové komunikace, příprava smluv dle pokynů, práce v interním
systému, logistická činnost.
Požadujeme: SŠ vzdělání, nebo střední odborné vzdělání, základní znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, příjemnou komunikaci. Znalost českého jazyka slovem i písmem. Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič.
Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP s možností prodloužení, zaručenou pravidelnou mzdu, možnost využití služebního vozidla. Určeno pro osoby s invaliditou.
Prosíme NECHODIT na pracoviště bez předchozí dohody.
Prvotní kontakt je nutný telefonicky Po-Pá 8:30 – 16:00 hod., nebo pošlete životopis na e-mail. Nezapomeňte přiložit svoje platné telefonní číslo.
Mzda: | 18 500 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OZP |
Lokalita: | Praha 4 |