Informace o pracovním místě
Nabízíme dlouhodobou brigádu pro studenty a studentky vysokých škol. Možnost plánování směn (ranní směny: 8,00 - 13,00 nebo odpolední směny: 13,00 - 18,00).
Preferujeme někoho, kdo bude moci vykrýt alespoň dvě či tři směny v týdnu dle svých časových možností.
Náplň práce:
• Zajištění plynulého chodu recepce
• Přivítání návštěvníků, vyřizování telefonních hovorů
• Správa zasedacích místností a kuchyněk
• Další administrativní úkony spojené s chodem recepce
• Spolehlivou, reprezentativní a komunikativní osobnost
• Ochotu a vstřícné vystupování jak k zákazníkům, tak ke kolegům
• Kladný vztah k administrativě a práci s PC
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Znalost administrativní práce na počítači - MS Outlook, MS Word, MS Excel
• Komunikativní anglický jazyk - potřebujeme, abyste zvládl/a vyřídit telefonát nebo email v anglickém jazyce
• Přivítáme, pokud máte zkušenosti z jiné práce v administrativě, avšak není to podmínkou.
• Na počátek potřebujeme, abyste mohli nastoupit ihned a abyste mohli pracovat odpolední směnu v pondělí a dopolední směnu ve středu. Na ostatním se domluvíme :-)
• Stabilní přivýdělek, práci na DPP
• Pohodovou brigádu v mezinárodní společnosti
• Individuální plánování směn dle Vašich možností
• Výborná dopravní dostupnost: Praha - Pankrác, od nového roku Chodov
• Nástup: ihned
V případě zájmu nám zašlete Váš životopis i s fotografií.
Mzda: | 140 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 4 |