Informace o pracovním místě
Hledáme pro zajištění provozu kanceláří malé společnosti pracovníka na dobu 2xtýdně po cca 4-5 hodinách v pracovní době od 9-16h.
Požadujeme
Samostatnost, základní znalost AJ a kancelářských informačních systémů, schopnost zvládnou organizaci a administrativu recepce, poštovních a kurýrních služeb a zajištění logistiky zásob kanceláří s využitím informačních systémů společnosti. Termín zahájení práce od října s předchozím zaškolením v průběhu září.
Nabízíme
Dobré pracovní podmínky a dostupnost pracoviště.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD |
Lokalita: | Praha 4 |
ID inzerátu: 4015374 Vloženo: 22.09.2021