Informace o pracovním místě
Jazyková škola Hermés přijme administrativní pracovnici na zkrácený úvazek 15-20h týdně. Náplň práce: Evidence termínů výuky studentů v účetním systému a dohled nad čerpáním lekcí Počítání mezd lektorů na základě odučených lekcí Evidence uhrazených faktur, zadávaní nových kurzů do systému Vedení pokladny – práce s hotovostními platbami, hmotná odpovědnost. Fakturace klientům
Ukončené SŠ vzdělání Velmi důležitá je maximální pečlivost, přesnost a odpovědnost při evidenci lekcí Kladný vztah k administrativní práci. Dobrá znalost práce na PC – práce především s excelovými tabulkami. Dobrá znalost AJ slovem i písmem – častá komunikace s lektory rodilými mluvčími. Znalosti účetní problematiky nejsou třeba, v našem systému Vás zaškolíme. Preferujeme dlouhodobou spolupráci ideálně na 1 rok a více.
Místo práce: Kancelář u metra Roztyly Částečně lze pracovat i home office Nabízíme: Samostatná a odpovědná práce v malém a přátelském kolektivu. Pracovní ohodnocení 120 Kč/h čistého Úvazek cca 15-20 h týdně Pružná pracovní doba – práci si můžete rozložit dle domluvy a vašich potřeb a časových možností Nástup cca od 1.září 2020 Pokud máte zájem pracovat v našem týmu, zašlete nám, prosím, životopis.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 4 |