Informace o pracovním místě
Náplní práce je především: · check-in a check-out, vyúčtování služeb hostů · úzká spolupráce s odd. rezervací · asistence hostům během pobytu v Praze · zodpovědnost za hotovostní a bezhotovostní operace uskutečněné na recepci · vyřizování telefonních hovorů · práce s interním systémem a MS Office Excel, Outlook · denní komunikace v cizích jazycích · evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě · preferujeme 12h směny
· dobrou konverzační znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou · ochota pracovat ve všední dny i o víkendu · příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup · časovou flexibilitu a proaktivitu · naprostou spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
· rozmanitou a nestereotypní práci, neomezená výše provizí z prodeje · práci v mladém kreativním týmu · 100 Kč/netto na hodinu + provize z prodeje +ostatní bonusy + strava + nápoje · nástup IHNED · možnost i zcela nepravidelných směn · bonusy v rámci provozu hotelu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 220 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 4 |