Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta působícího v oblasti strojírenství hledáme kandidáty na pozici Customer Service Agent. Náplň práce: - Administrativa spojená s příjmem objednávek (zadání objednávky do interního systému dle druhu zboží, objednání zboží ve skladu, vystavení pro forma faktury a dobropisu, kontrola objednávky, status objednávky, odeslání faktury) - Telefonický a mailový kontakt se zákazníky (aktuální informace o dodávkách výrobků) - Telefonický a mailový kontakt s oddělením marketingu, se sklady, s plánovači zboží a s dopravci - Řešení reklamací zákazníků - Denní statistiky (kontrola zbytkových objednávek, EDI objednávek a Tool Commerce) - Tvorba a údržba aktuální informační databáze klientů - Spolupráce na přípravě prodejních akcí
- Dobrou znalost českého (případně slovenského) a anglického jazyka - Chuť učit se novým věcem - Flexibilitu - Zkušenosti s prací v programu SAP - výhoda, nikoliv podmínka - Samostatnost, proaktivní přístup
- Práci v úspěšné dynamické společnosti - Práci v přátelském kolektivu - Motivující finanční ohodnocení V případě, že Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat své CV. Děkujeme.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 4 |