Informace o pracovním místě
Pro 6členný servisní tým v čele se sympatickým manažerem Štěpánem, hledáme organizačně-administrativní podporu. Preferujeme člověka (studenta/studentku VŠ nebo paní na RD), který bude do kanceláře docházet ideálně 3 - 4krát týdně a tím pomůže řešit každodenní úkoly. Kromě aktivní AJ uvítáme i technický background pro možnost pracovat po studiích v ABB na hlavní pracovní poměr. Pokud se dokážete rychle zorientovat v různorodých úkolech, pracovat kvalitně a zodpovědně a ideálně máte podobnou pracovní zkušenost, čtěte dál. Co vás čeká: - Poskytování organizačně-administrativní podpory manažerovi oddělení i celému týmu PGHV Servisu. - Zajišťování chodu kanceláře. - Podpora při realizaci servisních projektů, příprava dokumentů a kalkulací. - Travel management (objednávání letenek, ubytování, zajišťování přepravy, případně víz) - Překlady dokumentů do a z AJ - Inventury malého skladu náhradních dílů - Expedice drobných zásilek - Spolupráce v oblasti personálních služeb s HR centrem
- Ideálně pracovní zkušenost na obdobné pozici - Pokročilou znalost práce na PC (MS Office) - Znalost AJ na úrovni B2 slovem i písmem - Samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, proaktivní přístup a selský rozum. - Řidičský průkaz Sk. B, aktivní řidič
- Ideální práci na DPČ ke studiu na VŠ - Flexibilní pracovní dobu a případné studijní volno - Možnost dlouhodobé spolupráce a možné budoucí uplatnění u mezinárodní firmy - Příležitost pracovat pro solidního zaměstnavatele s dobrým jménem na trhu. - Moderní pracovní zázemí
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 120 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 4 |