Informace o pracovním místě
Náplní práce je především: • check-in a check-out, vyúčtování služeb hostů • úzká spolupráce s odd. rezervací • asistence hostům během pobytu v Praze • zodpovědnost za hotovostní a bezhotovostní operace uskutečněné na recepci • vyřizování telefonních hovorů • práce s interním systémem a MS Office Excel, Outlook • denní komunikace v cizích jazycích • evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě
• dobrou konverzační znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou • ochota pracovat ve všední dny i o víkendu • příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup • časovou flexibilitu a proaktivitu • naprostou spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
• rozmanitou a nestereotypní práci • práci v mladém kreativním týmu • 120 Kč/hod netto - 12 hod směny + provize z prodeje • nástup IHNED a dlouhodobá spolupráce • možnost i zcela nepravidelných směn • praxe v hotelnictví a karierní růst
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 120 - 220 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 4 |