Informace o pracovním místě
Chcete pracovat v administrativě?
Jste časově flexibilní?
Pak potřebujeme právě Vás :-)!
Co budete mít v OKINu na starosti?
Vítání návštěv
Vyřizování a přepojování telefonních hovorů
Vyřizování kurýrů
Komunikace se správou budovy
Další úkoly dle pokynů nadřízených
Příjemné vystupování a kultivovaný projev
Aktivní znalost angličtiny (přepojování hovorů, uvádění návštěv, psaní korespondence atd.) výhodou
Znalost MS Office (Word, Excel)
Pečlivost a spolehlivost
Zázemí silné, ryze české a dynamicky se rozvíjející společnosti
Příležitost uplatnit a dále rozvíjet své dovednosti
Odpovídající zaškolení a maximální podporu od celého týmu
Kolegy, se kterými se nebudete nudit a zažijete s nimi spoustu legrace
Dlouhodobou spolupráci na DPP nebo DPČ
Místo výkonu práce: PRAHA
Termín nástupu: Ihned nebo dohodou
Líbí se Vám tato práce?
Tak nás obratem kontaktujte pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT...Celé HR oddělení se na Vás těší a zároveň Vám přeje krásný den .
P. S.
Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním a použitím poskytnutých osobních dat společností OKIN FACILITY, a. s., Pařížská 68/9, 110 00 v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Mzda: | 80 - 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 4 |