Informace o pracovním místě
Hledáme osobnost plnou energie a pozitivního nadšení, kterou bude práce bavit! Popis pracovní pozice : • Vedení a koordinace práce kanceláře • Zajištění chodu recepce • Zodpovědnost za veškerou administrativní a organizační činnost • Příprava schůzek, zajišťování a organizace konferencí, školení • Vedení smluvní agendy • Práce s dokumenty ve Wordu, jejich formátování, archivace a evidence • Administrativní činnost (evidence a archivace firemní pošty) • Spolupráce v rámci oddělení a celé společnosti.
Koho hledáme do týmu? • Min. SŠ vzdělání • Běžnou znalost MS Office (Excel, Outlook) • Příjemné vystupování • Dobré komunikační dovednosti • Ochota ke spolupráci a flexibilitu - úvazek 2-3 dny v týdnu.
• Práci v moderních kancelářích na Chodově • Zajímavé finanční ohodnocení. • Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu. • Zaměstnanecké benefity – stravenky, občerstvení na pracovišti, Multisportkartu … • Obědy zdarma každou středu přímo na pracovišti
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 4 |