Informace o pracovním místě
Baví tě práce v administrativě - čísla, smlouvy ? Pokud ano, tak právě tebe hledáme.
Partners oddělení back -office přivítá do svého přátelskéhokolektivu dalšího parťáka nebo parťačku.
Co tě v Partners čeká ??
Administrativní podpora poradců a franšíz:
• kontrola a zpracování smluvní dokumentace klientů,
• zajištění elektronických obrazů dodané dokumentace (skenování, vytěžování dat),
• sjednání nápravy v případě doručení nekompletní / chybové dokumentace.
Vyřizování reklamací a požadavků ze strany poradců a franšíz (telefonicky, mailem, přes interní informační systém).
• Min. SŠ vzdělání
• Praxe v administrativě výhodou
• Běžnou znalost MS Office (Excel, Outlook)
• Zodpovědnost, pečlivost, vlastní iniciativu
• Spolehlivost, flexibilitu a samostatnost.
• Práci na DPP nebo DPČ.
• Zajímavé finanční ohodnocení.
• Dlouhodobou brigádu - 2-3 dny v týdnu. Ale směny si určuješ sám, dle svých časových možností.
• Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu.
• Zaměstnanecké benefity - stravenky, občerstvení na pracovišti, Mulstisport kartu atd.
Pokud tě nabídka zaujala, tak neváhej se nám ozvat. Těšíme se na tebe.
Partners tým z back-office.
Mzda: | 100 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 4 |