Informace o pracovním místě
Hledáme osobnost plnou energie a pozitivního nadšení, kterou bude práce bavit!
Popis pracovní pozice
• Vedení a koordinace práce kanceláře.
• Zajištění chodu recepce.
• Zodpovědnost za veškerou administrativní a organizační činnost.
• Příprava schůzek, zajišťování a organizace konferencí, školení.
• Vedení smluvní agendy.
• Práce s dokumenty ve Wordu, jejich formátování, archivace a evidence.
• Administrativní činnost (evidence a archivace firemní pošty).
• Spolupráce v rámci oddělení a celé společnosti.
Koho hledáme do týmu?
• Min. SŠ vzdělání.
• Běžnou znalost MS Office (Excel, Outlook).
• Příjemné vystupování.
• Dobré komunikační dovednosti.
• Ochota ke spolupráci a flexibilitu - úvazek 2-3 dny v týdnu.
• Práci v moderních kancelářích na Chodově
• Zajímavé finanční ohodnocení.
• Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu.
• Zaměstnanecké benefity – stravenky, občerstvení na pracovišti, Multisportkartu …
• Obědy zdarma každou středu přímo na pracovišti
TermínNástup: | 01.10.2018 - 30.09.2020 |
Mzda: | 100 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 4 |