Informace o pracovním místě
Asistentka spolupracuje při zajištění provozu kanceláře.
- zadávání dat do účetních programů - zaškolíme
- pochůzky
- základní administrativa
- jednání s dodavateli služeb
- řešení objednávek
- kontrola a nákup spotřebního materiálu
Asistentka má svěřenou svoji agendu za jejíž plnění zodpovídá
Pracovní doba pondělí a úterý 08.00 - 15.00 s možností práce i více dnů.
Znalost angličtiny pro telefonickou a písemnou komunikaci středně pokročilé.
Perfektní znalost práce na PC.
Samostatnost a zodpovědnost při plnění svěřených úkolů.
Ochota jezdit po celé Praze při kontrole svěřených nemovitostí.
Schopnost a chuť organizovat práci dodavatelů.
Výhodou je ochota chtít se orientovat i v technických záležitostech (jsme správní firma - staráme se lidem o nemovitosti).
Časová flexibilita při mimořádných událostech.
Dlouhodobá spolupráce minimálně na 2 roky
Stabilní práci, malý kolektiv, možnost dalšího přivýdělku. Občerstvení na pracovišti.
Studentům vycházíme vstříc ve zkouškovém období.
Vánoční bonusy.

