Informace o pracovním místě
Jsme developerská a správcovská společnost. Úspěšně působíme v oblasti developmentu a realit již více než 30 let. V současné době spravujeme více než 100 nájemních bytů v Praze a Brně a zároveň dokončujeme další stavby nájemních bytů a proto bychom rádi rozšířili náš tým.
Hledáme aktivního kolegu / kolegyni pro řešení záležitostí s úřady a vyřizování pochůzek spojených s komunikací s úřady ohledně vyřizování stavebních povolení pro naši společnost.
Pracovní doba 2 dny v týdnu (pondělí a středa) v době od 8.00 do 16.30 hodin.
Náplň práce:
- koordinace komunikace s úřady ohledně stavebních povolení pro výstavbu bytových domů a dohled nad dodržováním termínů, a to ve spolupráci s našimi projektanty
- administrativní práce spojená s komunikací s úřady
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání administrativního nebo stavebního směru
- komunikativnost
- pečlivost a zodpovědnost
- znalosti v oboru administrativy a práce na PC
- ochotu a loajalitu
- praxe ve vyřizování stavebního povolení a komunikaci s úřady výhodou nikoliv podmínkou (rádi Vás zaučíme)
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a různorodou práci
- příjemné pracovní prostředí
- odměnu dohodou a dle zkušeností
Máte-li o tuto pozici zájem: Prosíme, čtěte pozorně text inzerátu a pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete motivační dopis a životopis vč. Vaší aktuální fotografie s uvedením pozice, o kterou máte zájem – jinak nebudete zařazeni do užšího výběru.
Nebudeme-li vás kontaktovat do 14 dnů, nebyli jste vybráni.
Bližší informace podáváme jen při osobním pohovoru.
Volná pozice je aktuální, pokud je inzerována.
TermínNástup: | 01.07.2023 - 31.12.2025 |
Mzda: | 150 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, OSVČ, Důchodce |
Lokalita: | Praha 3 |