Informace o pracovním místě
Úspěšně působíme v oblasti developmentu a realit již řadu let. Za tuto dobu jsme dokončili řadu rezidenčních projektů, další právě realizujeme a připravujeme.
V současné době dokončujeme vlastní stavby více než 100 nájemních bytů ve 3 domech v Praze a proto bychom rádi rozšířili náš tým.
Náplň práce:
- zpracování přijatých a vydaných faktur, zpracování bankovních výpisů, korespondence
- komunikace s hlavní účetní, nájemce, dodavatele a dalšími institucemi
- spolupráce na daňové povinnosti
- další administrativní úkoly
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání nebo VŠ vzdělání od 2.ročníku studia ideálně ekonomického směru
- aktivní přístup k práci
- práce nejméně 2 dny v týdnu nebo u vikendu od 8.00 - 16.30
- loajalitu k zaměstnavateli
Co Vám můžeme nabídnout:
-- zajímavou a různorodou práci práci pro studenty VŠ nebo ženy na mateřskou dovolenou s praktickým uplatněním znalostí z oblasti účetní, správa domů a administrativa
- dle zkušeností je zde možnost samostatné práce
- práci v mladém a přátelském kolektivu
- zázemí velmi stabilní firmy
- dobré ohodnocení za dobře odvedenou práci
- možnost nástupu na HPP po ukončení studia
Máte-li o tuto pozici zájem: Prosíme, čtěte pozorně text inzerátu a pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete motivační dopis a životopis vč. Vaší aktuální fotografie s uvedením pozice, o kterou máte zájem – jinak nebudete zařazeni do užšího výběru.
Nebudeme-li vás kontaktovat do 14 dnů po obdržení Vaší odpovědi - nebyli jste vybráni.
Volná pozice je aktuální, pokud je inzerována.
TermínNástup: | 01.03.2023 - 31.12.2024 |
Mzda: | 150 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, OSVČ, Důchodce |
Lokalita: | Praha 3 |