Informace o pracovním místě
Zabýváme moderními a designovými interiéry. Naše výrobky si oblíbili nejen zákazníci tady u nás doma ale dotkli jsme se také srdcí našich milých sousedů v Polsku. :-)
Právě proto hledáme komunikativní asistentku k nám do kanceláře – zakládáme si na osobním kontaktu, proto se nejedná o spolupráci na home office.
Jsi obojživelník, který se neztratí v českém, a především ani v polském jazyce? Ozvi se nám!
Náplň práce u nás:
• Komunikace jak po telefonu, tak i emailem s našimi klienty v polštině
• Spolupráce s naším týmem v pražské kanceláři
• Zadávání a kontrola údajů v interním systému
• Řešení příslušné administrativy
• Spolupráce formou docházky 2x nebo 3x týdně k nám do kanceláře (2-3 hodiny)
• Člověka, který prostě má rád lidi :-)
• Komunikativní znalost češtiny i polštiny (kolegové, klienti, administrativa – ve všem jsme obojživelní :-))
• Samostatnost a časovou flexibilitu
• Motivující ohodnocení 150–200 Kč/hod – dle zkušeností a dovedností
• Spolupráci formou DPP/DPČ
• Práci vhodnou pro maminky na mateřské, studenty…
• Flexibilní pracovní dobu dle domluvy
• Využívání polského jazyka
• Možnost stravování hned vedle naší budovy za příjemné ceny
• Výbornou kávu a občerstvení zdarma (domácí dobroty z našeho týmu :-))
• Velmi přátelský kolektiv v kanceláři (centrum Prahy)
• Příjemné pracovní prostředí
• Skvělou dopravní dostupnost
• Nástup dle domluvy/ihned
• Kancelář na Praze 3
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 150 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |