Informace o pracovním místě
- drobné účetnické práce (zaúčtování faktur do informačního systému CASABLANCA INT a.s.) - drobné sekretářské práce (nákupy drobného spotřebního materiálu), komunikace s klienty - agenda pohledávek (rozesílání upomínek, kontaktování odběratelů) - pomoc při logistice zboží s dodavateli a odběrateli - činnosti „officemanager“
Studentka VŠ ekonomického směru (nejlépe 1., 2. nebo 3. ročník), bydliště Praha, možnost práce alespoň 2 dny v týdnu, celkem alespoň 10 hodin týdně
- 160,- Kč čistého za odpracovanou hodinu - práci v zavedené společnosti s přátelským kolektivem a výborným pracovním prostředím - dobrou dopravní dostupnost (kanceláře přímo na metru Želivského) - časovou flexibilitu (do určité míry lze upravovat pracovní dobu) - část práce lze provádět z domova (home-office)
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |