Informace o pracovním místě
Jelikož jsme rodinná firma, hledáme k nám někoho, kdo nás bude chtít poznat a když se nám spolupráce bude vzájemně líbit, tak i s námi zestárnout.
"Pojďme z účetnictví udělat dobré řemeslo, kterého si podnikatelé budou vážit, a vybudujme společně odkaz pro další generace."
A v tuto chvíli hledáme další odborníky do našeho týmu.
Je jen na vás, jak rychle se dokážete začlenit na pozici mzdového účetního a která oblast vás nejvíce zajímá.
My vás vždy podpoříme pokud z vaší strany vidíme zájem o rozvoj! V našem týmu odborníků máte oporu ve mzdovém specialistovi Filipovi Krejčím a vedoucí mzdového oddělení Květě Tůmové.
Náplň práce mzdových účetních:
- zpracování mezd a běžné mzdové agendy vůči k externím institucím
- řešení exekucí a insolvencí v rámci mezd
- řešení problematiky zaměstnávání osob se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním, komunikace s exekutory
- řešení problematiky zaměstnáváním cizinců
- roční zpracování ELDP zaměstnanců
- roční zúčtování daní zaměstnanců
- roční vyúčtování zálohové a srážkové daně jednotlivých klientů
- v případě potřeby příprava pracovních smluv zaměstnanců
- účast na odborných školeních
Předpoklady pro kvalifikaci na tuto pozici:
- praxe ve mzdovém účetnictví - zpracování mezd a běžné mzdové agendy vůči k externím institucím
- zkušenost s exekucemi a insolvencemi v rámci mezd
- zkušenost se zaměstnáváním cizinců
- zkušenost s ročním zúčtováním daní a ročním vyúčtováním zálohové a srážkové daně firmy
- základy personalistiky
- znalost mzdového programu Helios výhodou
- zkušenost se zaměstnáváním osob se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním výhodou
- týmová spolupráce, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, aktivní komunikace s klienty, profesionalita
- angličtina slovem a písmem
- zájem odborně se vzdělávat
Práce v kanceláři:
Jako mzdový účetní budete úzce spolupracovat s ostatními kolegy ze mzdového oddělení, kteří Vás budou zaučovat a postupně vám předávat své klienty.
Vedoucí mzdového oddělení bude kontrolovat váš pokrok a dále vás vzdělávat v konkrétních problematikách mzdového účetnictví.
Komunikace je v CEG základ:
Ať už se jedná o základní dotazy, či skvělé nápady. Když máte svou práci hotovou, komunikujte ji svému nadřízenému, aby ji mohl zkontrolovat a zadat vám práci novou.
Očekáváme z Vaší strany aktivní a zodpovědný přístup k práci – to znamená, přítomnost v kanceláři každý pracovní den a pracovní nasazení. Na místě navíc slyšíte, jaké případy řeší vaši kolegové, takže se tím také postupně učíte.
Profesní rozvoj v CEG:
Jsme otevřeni novým nápadům a způsobům, jak dělat naši práci efektivněji. Pokud umíte něco, co by mohlo být pro celý tým přínosem, podělte se o to s námi.
Pravidelně pořádáme odborná školení celého týmu. Chcete-li se vzdělávat v určité problematice, vedoucí mzdového oddělení vás vyslechne a proškolí vás. Chceme mít totiž v týmu skutečně odborníky, kteří se chtějí neustále vzdělávat a poskytovat služby nejlepší kvality.
Účetní sólisté, bouchači dokladů a ti, kteří s úderem 17 hodiny mají nohu ven ze dveří, i když práce není hotová, u nás nemají místo!
Benefity v CEG:
Každý účetní si u nás může po vzájemné dohodě nastavit flexibilní pracovní dobu.
Stejně důležitý je pro nás všechny i osobní rozvoj, který probíhá s certifikovanou terapeutkou Magdou. Jako další z benefitů máte plně hrazené 2 hodiny osobního rozvoje.
Karta Multisport pro Vás a Vaše rodinné příslušníky.
Výběrové řízení v CEG:
- Zašlete nám svůj životopis s motivačním dopisem
- Zavoláme a zjistíme o Vás více informací
- Napíšeme Vám zpětnou vazbu a vhodní kandidáti pozvánku na osobní pohovor
- Na osobním pohovoru vyplníte test na základy mezd a personalistiky, osobnostní test a zodpovíme si vzájemné dotazy
- Dáme Vám zpětnou vazbu a nejlepší kandidáty pozveme na zkušební den do naší kanceláře
- V rámci zkušebního dne budete úzce spolupracovat se mzdovým specialistou a vyzkoušíte si, jak je práce u nás super
- S vítězem výběrového řízení naváženeme dlouhodobou spolupráci