Informace o pracovním místě
Do našeho malého týmu hledáme na 20 – 30 hodin týdně brigádníka na různé administrativní úkony:
- komunikace s úřady, pochůzky (pošta, schránka)
- vystavování faktur, tisk smluv, aktualizace dat
- pomoc náboru při podepisování smluv s brigádníky
- kompletace dat v excelu, tištění a kompletace dopisů
- různé ad hoc úkoly
Koho hledáme:
- pracovitou, pečlivou a přátelskou osobnost, která bude schopná pracovat jak v týmu, tak samostatně, bude-li to potřeba
- člověka, pro kterého je běžné pracovat na počítači a internetu a snadno se orientuje v prostředí různých aplikací, používáme Google aplikace, MS Office, Slack, Trello atd.
Co nabízíme:
-přátelský kolektiv
-kanceláře na Vinohradech hned u metra Želivského
-prostor pro realizaci vlastních nápadů – krátký rozhodovací proces
-rozumné vedení, které nebrání pokroku
-140 Kč/hod.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, napište nám a pošlete své CV. Budeme se těšit.