Informace o pracovním místě
sme malá firma. Kancelář pracoviště je na adrese
Malešická 20, Praha 3 – Žižkov, 130 00.
Pracovní doba je každé pondělí a středu od 8:30/9:00 do 17:00/17:30 a poté úterý/čtvrtek 8:30/9:00-12:30/13:00. Ale vše je na domluvě :)
Náplň práce
- aktivní komunikace se zákazníky
- příprava objednávek a smluv, jejich evidence a archivace
- fakturace, kontrola plateb
- upozornění dlužníků
- prezentace firmy
- správa internetového portálu (webové stránky, e-Shop, Facebook)
- správa interního portálu (systém úkolů)
- dohled nad úkoly techniků
- kontrola dodržování termínů
- plánování schůzek a servisů
- uzavírání a přidělování úkolů
- komunikace s paní účetní, odesílání podkladů a potřebných dokumentů
- (faktury, doklady, podklady ke mzdám, cestovní příkazy, atd.)
- evidence docházky
- skladové hospodářství (objednávka zboží, příjem zboží, reklamace)
- správa všech firemních dokumentů, udržování jejich aktuálnosti
- svolávání porad a pořizování zápisů z nich
- správa kanceláře (udržování v reprezentativním stavu, zodpovědnost i
za uklizená pracoviště ostatních pracovníků)
- občas připravit prezentaci a odpřednášet
Požadujeme
Požadavky
- mírně technický typ
- odolnost vůči stresovým situacím (např. nepříjemné telefonáty, náhlý
nával zakázek, prescas)
- aktivní používání dotykového telefonu
- nezbytná dochvilnost
- aktivní znalost a obratnost používání kancelářských aplikací (Word, Excel a něco na kresleni)
Nabízíme
Drobné bonusy
- výborná dostupnost MHD
- práce v mladém kolektivu
- možnost stravování nedaleko kanceláře
- možnost parkování v blízkosti kanceláře
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
ID inzerátu: 3473543 Vloženo: 14.10.2019