Informace o pracovním místě
Náplň práce
Chod recepce a komunikace s hosty: osobní, telefonická, písemná.
Práce na PC a zpracování drobné administrativy ve spojené s provozů hotelů.
Vyřizování telefonních dotazů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům.
Vyřizování rezervací a práce s rezervačním systémem.
Směny dopolední 8:00-15:00 h. nebo odpolední 15:00-22:00 h. vč. vikendů (případně lze domluvit jinak).
Víkendová směna: každý 3-4 týdny (případně lze domluvit s ostatní členi týmu).
Částečný úvazek - 2-3 směny/týden.
* Znalost češtiny a angličtiny, další světový jazyk výhodou.
* Znalost práce na PC, ochotu a schopnost naučit se ovládat hotelový program.
* Organizační schopnosti, komunikace, pro-zákaznický přístup.
* Smysl pro detail. Samostatnost a flexibility.
* Příjemné vystupování.
*
Nabízíme zaměstnání ve stabilní společnosti.
Přátelský kolektiv.
Školení: kompletní zaškolení a možnost dalšího vzdělávání a odborných kurzů.
Výbornou dopravní dostupnost (Prace v centru Prahy).
Vhodná pozici pro studenty VŠ