Informace o pracovním místě
Pro významné klienty/představitele společnosti hledáme nové obchodní talenty - jedná se o interní ale i externí spolupráci.
Nová Asistentka bude pomáhat s jejich náborem a s administrativou.
Co u nás budete dělat?
Náplní práce bude telefonicky oslovovat vhodné kandidáty z naší databáze, domlouvat schůzky a plnit tak vedení diář schůzkami. Vyhledávat a oslovovat potencionální zájemce na Linkedin, vkládat inzerce a to vše spojeno s administrativou. Budete zpracovávat reporty a pracovat v programu excel, s odborným ponořením do personálních dat. Uvítáme zkušenosti s přímým vyhledáváním a aktivním oslovováním kandidátů. Nezapomeňte, že první kontakt správného Náboráře je vždy po telefonu. Takže telefonování bude hodně a bude to 90% Vaší práce a mělo by Vás to bavit.
• Zkušenosti s přímým vyhledáváním a aktivním oslovováním kandidátů
• Perfektní znalost s vyhledáváním a oslovováním kandidátů přes Linkedin ( mít aktivní profil na Linkedin )
• Dobré a praktické zkušenosti s moderními nástroji v HR
(náborové kanály přes sociální sítě, budování značky, HR metriky atd.)
• Perfektní komunikační dovednosti a vyjednávací dovednosti
• Seriózní vystupování
• Pečlivost a samostatnost
• Dobré organizační schopnosti
• Uživatelská znalost MS Office (zejména MS Excel), Google kalendář, Outlook
• Samostatnou pozici, kde budete mít prostor realizovat své nápady
• Fixní plat + bonusy
• Vzdělávací kurzy a školení
• Pružnou pracovní dobu
• Práce z pohodlí Vašeho domova
• Práce na IČO
pracoviště: | Praha 2 (Praha), Praha 2 |
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 20 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | OSVČ, Absolventi, MD |
Firma: | Eliška Kratochvílová |
Zadavatel: | Eliška Kratochvílová |
Lokalita: | Praha 2 |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |