Informace o pracovním místě
V advokátní kanceláři na Praze 2 s vynikající dopravní dostupností (tramvají a metrem) o dvou advokátech, dvou koncipientech a občas i externistech a studentech :) momentálně přijímáme studenta/studentku, který/a by se podílel/a na plynulém chodu kanceláře. Vaše úkoly budou zahrnovat objednávání a příjem kancelářských potřeb, správu zásob kávy a dalších potřeb, základní úklid každý den a pravidelné objednávání externisty na rozsáhlejší úklid, vedení spisové agendy a nastavování lhůt, správu datové schránky a fyzické pošty, telefonickou a písemnou komunikaci s klienty a úřady, zajištění recepčních služeb a uvádění návštěv a obecnou administrativní podporu právního týmu.
Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání a předchozí praxi v podobné pozici je výhodou, avšak ne nutností, protože vše potřebné vás rádi u nás naučíme. Dále očekáváme pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti, základní znalost práce na PC (včetně MS Office, Evolio se naučíte u nás), proaktivní přístup, zodpovědnost, spolehlivost a loajalitu.
Tato pozice je ideální na seznámení se s chodem advokátní kanceláře, a je tak vhodná pro studenty již od 1. ročníku právnické fakulty nebo příbuzného oboru. Zpočátku bude práce převážně administrativní, ale s postupem času a nabranou zkušeností se předpokládá postup na pozici právní asistentky/asistenta.
Pracovní doba je 2 dny v týdnu od 9 do 17 hodin, s možností mírného přesčasu, který je samozřejmě řádně zaplacen. Nabízíme celkem 2 pracovní místa.
V případě zájmu nám zašlete Vaše CV s kontaktním telefonem a následně se domluvíme na osobní schůzce.
Těšíme se na vaše nabídky!