Informace o pracovním místě
Do pražských kanceláří Proficia hledáme nového kolegu, který doplní naši marketingovou partu, a postará se, aby se nám všem příjemně pracovalo. Zařídíš, aby v officu všechno klapalo, jak má? Pak už se těšíme se tvoje CV!
Skupina Proficio pořád roste, stejně jako naše kanceláře. Tvoje práce tak bude především různorodá a budeš hodně v pohybu. Zažiješ, jak to chodí v každodenním provozu při práci marketingového týmu. Budeš se věnovat péči o nové kanceláře, administrativě i supportu nových kolegů.
Jaké budou tvé hlavní úkoly
- Samostatně zajistíš chod kanceláří, běžnou komunikaci a denní agendu. Kolegové se na tebe budou obracet s ad hoc požadavky a očekávat rychlé vyřešení úkolů. Zapojíme tě do administrativy, a pokud tě to bude lákat, můžeš si vzít na starost interní komunikaci nebo další nástroje.
- Uvítáš naše klienty a postaráš se, aby se u nás cítili dobře. Bude se ti hodit úsměv, vyladěný small talk a dobrá nálada.
- Očekáváme od tebe pokročilejší znalost angličtiny a němčina je velkou výhodou. Stejně jako znalost práce s Excelem nebo Google sheets.
- Postaráš se o naše kanceláře. Když bude potřeba, skočíš na Czech Point nebo do obchodu, dohlédneš na to, aby byl v kuchyňce pořádek. Neobejdeš se ani bez řidičáku.
- Budeš se věnovat novým kolegům, kteří k nám nastoupí. Pomůžeš jim se zorientovat v našich systémech, objednáš a připravíš pro ně potřebné vybavení.
- Zkušenost na podobné pozici. V ideálním případě znáš prostředí digitální, reklamní nebo marketingové agentury. Umíš upravit prezentaci a spočítat v excelu náklady nebo pracovní výkaz. Objednáš servis na tiskárnu, zámečníka i teambuilding. Nebojíš se zavolat a řešit provozní věci s majitelem budovy
- Prostor pracovat z pražské kanceláře na částečný úvazek 10 až 15 hodin týdně (3× nebo 4× v týdnu několik hodin denně) formou DPP. Tato pozice je vhodná i jako start po mateřské nebo při studiu. Umíš si zorganizovat čas a je na tebe spoleh. Důležité je být flexibilní přes celý rok.
- Řidičský průkaz - řidičák nemáš jen na okrasu a zvládneš vyřídit pojížďky po městě.
- Anglický jazyk - aktivně komunikuješ v angličtině (ideálně na úrovni B2 a výš) a zvládáš zkontrolovat přeložený text. Pokud se domluvíš i německy, bude to velkou výhodou.
- Máš ve věcech systém. Pořádek musí být – ať už v zasedačce, nebo v administrativních podkladech. Naučíme tě s nástroji, které ti pomohou vše zorganizovat a udržet si přehled v tvých úkolech.
- Znalost Excelu a Google Sheets
- Jsi komunikativní a máš profesionální vystupování. Každý den budeš s někým v kontaktu – s týmem nebo klienty. Musíš umět naslouchat, ledacos vykomunikovat a řešit problémy.
Na benefity určitě nezapomínáme a hodně dbáme na work-life balance. Můžeš využívat nejen multisportku a firemní lekce jógy, ale třeba i odborné konzultace v rámci psychohygieny.
- Volnost a důvěra. Dokážeme se domluvit i přizpůsobit. Netrváme na tom, že musíš sedět v kanceláři od osmi do pěti.
- Patřičné ohodnocení. Jak už jsme psali, makáme a jedeme naplno. Zároveň ale víme, že za tvrdou práci musí přijít patřičná odměna. U nás to není jen klasická fráze, a tak konkrétní možnosti probereme na pohovoru.
- Inovace a nápady. Naším cílem je se neustále posouvat. Nejen v tom, jak silné je naše marketingové know-how, ale také jak fungujeme interně. Pokud jsi iniciativní člověk, co má nápady a chce věci měnit k lepšímu, prostor u nás určitě dostaneš.
- Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Rutina nám určitě nehrozí, protože nás ženou naše sny být lepší.
- A k tomu máme samozřejmě i teambuildingy a jiné srandy.