Informace o pracovním místě
Náplň práce - organizace denní operativy firmy - komunikace s nájemci - koordinace týmu uklízeček - support pro tým - pomoc nájemcům při nenadálých událostech - administrativní práce z kanceláře - prohlídky na bytech - práce je 50% v kanceláři a 50% v terénu
Požadujeme
- Základní komunikace v Aj, ostatní jazyky vítány - Časovou flexibilitu - Příjemné vystupování - Ochota pomoci hostům - Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
- Flexibilní práci o oboru správy reality - 130 Kč/hodinu - pracuje se na jednotlivé dny, které si můžete zvolit (alespoň 10 dní v měsíci) - Služební automobil po dobu výkonu práce - Služební telefon po dobu výkonu práce
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 2 |
ID inzerátu: 3639528 Vloženo: 29.09.2020