Informace o pracovním místě
Sháníme spolehlivého a důsledného kolegu/kolegyni pro vyřizování nákupů a objednávek v rozsahu přibližně 4-10 hodin týdně - záleží na domluvě. Do budoucna pak možné i více hodin.
Vaším úkolem by bylo:
- vyřizování objednávek
- komunikace se zákazníky
- příprava zásilek pro odeslání
- běžná kancelářská administrativa
Nástup možný od 1. 6. 2025, preferujeme dlouhodobou spolupráci.
Požadujeme
Anglický jazyk pro písemnou komunikaci. Výhodou je znalost účetního software Money.
Nabízíme
Nabízíme klidné pracovní prostředí a flexibilní domluvu. Práci je nutné provádět v kanceláři na Praze 10.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>pracoviště: | Praha, Praha 10, Počer..., Praha 10 |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 140 - 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Firma: | MACH SYSTEMS s.r.o. |
Zadavatel: | Miroslav Macháček |
Lokalita: | Praha 10 |
![]() |
ID inzerátu: 4954560 Vloženo: 02.06.2025