Informace o pracovním místě
Líbilo by se Vám pracovat v moderní a rychle rostoucí firmě, která se zaměřuje na v současné době populární digitální marketing a strategie (tvorba a analýza webu, podpora a servis webu, sociální sítě, aplikace, grafický design, domény, PPC, strategie LB, e-shopy atd.)? Máte zkušenosti s administrativou, dobré organizační schopnosti a jste efektivní? Hledáte práci na zkrácený úvazek (24 h týdně) a možnost využívat home office? Neváhejte nás kontaktovat a dozvíte se více informací. Co na této pozici budete dělat: - Každodenně vykonávat administrativní agendu společnosti - Administrativně podporovat jednatele a regionální managery - Komunikovat s klienty, dodavateli a partnery - Komunikovat s kolegy napříč společností - Zpracovávat a evidovat objednávky, platby a faktury v interním systému - After sales řešení projektů směrem ke klientovi či interně směrem do společnosti - Řešit různé denní úkoly od vedení společnosti - Připravovat podklady pro účetní oddělení
- Výbornou znalost MS Office a prostředí Google (Gmail, Meet, Google Disk, Google Analytics) - Výhodou jsou zkušenosti z oblasti marketingu - Organizační a komunikační schopnosti, slušný písemný projev - Flexibilitu, schopnost učit se novým věcem, samostatnost - Preciznost a pečlivost
- Atraktivní práci v dynamicky rostoucí firmě - Práci v moderní kanceláři v Praze – Štěrboholy - Samozřejmostí je dobré zaškolení a adaptace - Mobilní telefon, notebook, kvartální bonusy, 5 týdnů dovolené, home office, atd. - Pracovní doba 24 h týdně: Po-Čt 5-6 h denně, Pá home office
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 21 000 - 24 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 10 |