Informace o pracovním místě
Samofinancovaná společensky odpovědná dobročinná organizace hledá pro svůj dynamicky se rozvíjející celosvětově UNIKÁTNÍ koncept do svého kolektivu výkonnou asistentku organizace. Vaší náplní práce převážně bude:
- komunikace převážně s top managementem a majiteli firem, dodavateli a spolupracujícími subjekty
- administrativa i koordinační činnost
- organizace jednání
- kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní
- reporting a případně i podílení se na rozvoji projektu
Preferujeme "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny !
Peníze ale nemůžou být Vaší prioritou !
Dlouhodobá spolupráce ale znamená Velmi NADstandartní ohodnocení - Možno i brigádně, i na MD !, IČO.
Rozsah cca 15-20h / týden, skutečně až 95% HomeOffice!
CV zasílejte POUZE s aktualním foto!
- alespoň mírně nadprůměrné komunikační dovednosti, jinak standardní požadavky!
- opravdu dobrý lidský charakter !
- zodpovědnost, pečlivost, loajalitu
- ochotu a schopnost rychle se učit a ihned použít poznatky v praxi
- až 95% práce z domova ( HomeOffice ) !!!
- flexibilní pracovní dobu dle dohody s nadřízeným !
- firemní telefon, notebook, popř. více
- možnost kariérního růstu a obrovsky potencial rozvoje, možnost být součástí celosvětově unikátního konceptu !
- Velmi NADstandartní ohodnocení po ověření funkčnosti spolupráce (např. % z tržeb e-shopu, a další) !
- práci, která má skutečný smysl, prestiž a opravdovou hodnotu !
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 10 |