Informace o pracovním místě
Do našeho kolektivu hledáme spolehlivou a zodpovědnou posilu
Administrativní pracovnicí jsou zodpovědní za ubytování hostů, radí jim, vyřizují rezervace, řeší nebo předávají požadavky hostů dalším oddělením, doporučují aktivity, účtují za služby, píší maily, telefonují, předávají a přebírají klíče od apartmánů.
Důležitá komunikativnost, vstřícnost a ochota. Důležitá je i časová flexibilita, čeká tě práce na směny i o víkendech, za to máš volno jiné dny v týdnu. Nezbytná je také občasná pohotovost na telefonu, čistě pro případ, kdyby něco …
Pokud už máš nějaké zkušenosti z této oblasti, super, ale jinak tě všechno naučíme.
Finanční odměnu 150 Kč/hod. s postupným růstem
Zajímavou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti
Flexibilní pracovní dobu na základě dohody o pracovní činnosti
Mzda: | 140 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 10 |