Informace o pracovním místě
zadávání do počítače editace, kontrola a tisk sestav administrace papírových agend (kopírování, zakládání...) třídění dokumentů administrace pohledávek včetně telefonického kontaktu se zákazníky další administrativní práce dle potřeby
Požadujeme
znalost MS Office (Excel, Word, Access výhodou) pečlivost pracovitost komunikativnost pozitivní přístup
Nabízíme
DPP - dohoda o provedení práce, cca třetina až půl pracovního úvazku (nárazově možno více) flexibilní pracovní dobu v rozmezí po-pá 9-17 hodin Pozn. Dokud se tento inzerát zobrazuje, je nabídka práce stále aktuální.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 10 |
ID inzerátu: 3909322 Vloženo: 30.07.2021