Informace o pracovním místě
V ČEM BUDE SPOČÍVAT TVÁ NOVÁ PRÁCE?
- nábor nových členů - Budeš mít na starosti celý proces od komunikace s uchazeči přes pohovory až po přijetí do týmu
- udržování standardní personální administrativy
- spolupráce s vedoucími pracovníky
- komunikace s pracovníky a podpora vzájemných vztahů
- zákaznický servis (vyřizování hovorů s pracovníky, e-mailová komunikace, práce v našem interním systému)
- předávání informací o blížících se zakázkách
- administrativní práce spojené se zakázkami, plánování dopravy
- získávání zpětné vazby od pracovníků
Pokud se ti naše nabídka líbí, pošli nám svůj životopis společně s pár slovy proč bychom si měli vybrat Tebe a my se Ti co nejdříve ozveme.
CO JE DŮLEŽITÉ UŽ ZNÁT A MÍT?
- komunikativnost, týmovost, pozitivní přístup,
- odolnost vůči stresu – práce v oboru, kde se věci často mění
- časovou flexibilitu (schopnost a možnost v krátké době změnit plány dle potřeby klientů)
- kromě kanceláře zvládáš produktivně pracovat i z home office
- práce s excelem, Google tabulky,
- ŘP sk. B - aktivní řidič podmínkou!
- praxe na obdobné pozici velkou výhodou
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
- práci na částečný úvazek (dle dohody)
- nástup možný ihned
- možnost růstu a vývoje
- pracovní dobu si plánuješ sám, záleží jen, aby byla práce hotová
- administrativu můžeš dělat z domova, pohovory samozřejmě v terénu
- pestrá a rozmanitá práci, v níž se rozhodně nebudeš nudit
- zaškolení a odbornou pomoc
- fajn kolegy, kteří se vzájemně podporují
- služební notebook a mobilní telefon
- pro studenty možnost získání potvrzené praxe
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Lokalita: | Praha 10 |