Informace o pracovním místě
Queen Prague Apartments
Jsme Queen Prague Apartments – společnost zaměřená na správu nemovitostí a krátkodobé pronájmy v Praze. Roste nám počet nemovitostí i administrativy, a proto do našeho týmu hledáme pečlivou a samostatnou osobu, která pomůže s organizací účetních podkladů.
Hledáme asistentku/asistenta, který bude spolupracovat s naší externí účetní a zajistí správný tok dokladů – od jejich sběru až po archivaci.
Co budeš dělat:
Sběr a evidence účetních dokladů (účtenky, přijaté a vydané faktury).
Nahrávání dokumentů do systému a příprava podkladů pro účetní.
Kontrola správnosti a úplnosti dokladů.
Přehledná archivace dokumentů (digitálně i fyzicky).
Základní komunikace s dodavateli a členy týmu při doplnění chybějících podkladů.
Forma spolupráce:
Práce je převážně remote (z domova), ale je potřeba cca 1× týdně zajít na pár hodin do kanceláře v Praze kvůli fyzické archivaci a sběru dokladů.
Koho hledáme:
Pečlivého a spolehlivého člověka, který umí organizovat svou práci i dokumenty.
Schopnost pracovat samostatně, systematicky a s důrazem na detail.
Vlastní počítač je nutností.
Znalost práce s PC – Microsoft Office, e-mail, Google Disk, případně Wflow nebo podobné systémy.
Zkušenost s administrativou nebo účetní agendou výhodou, ale ne nutností.
Angličtina není potřeba.
Co nabízíme:
Flexibilní pracovní dobu.
Samostatnou a zodpovědnou pozici.
Dlouhodobou spolupráci v přátelském a neformálním kolektivu.
Pokud máš rád/a pořádek v dokumentech a chceš mít jasně strukturovanou práci, která dává smysl, rádi tě přivítáme v našem týmu.
Adekvátní ohodnocení.
| pracoviště: | Praha, Praha 1, Revoluční, Praha 1 |
| TermínNástup: | Ihned |
| Mzda: | 10 000 - 10 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Firma: | GALL Trade s.r.o. |
| Zadavatel: | Gabriela Juhas Sollova |
| Lokalita: | Praha 1 |
|
|


