Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme posilu na výpomoc v oblasti HR – ideálně člověka, kterého baví komunikace, má cit pro lidi a zvládne si zorganizovat práci.
Co tě čeká?
▶️ Pomoc s osobními pohovory v Praze (úterky a čtvrtky, cca 15–20 hodin týdně)
▶️ Koordinace kandidátů – potvrzení, základní komunikace
▶️ Lehké administrativní úkoly spojené s náborem a nástupem uchazečů
▶️ Možnost následné spolupráce na dálku (100% remote), s občasnou výpomocí při osobních pohovorech
✔️ Skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování
✔️ Zájem o HR (praxe výhodou, ne nutností)
✔️ Samostatnost a zodpovědnost
✔️ Základní přehled práce na PC (One Drive, emaily, tabulky apod.)
✔️ Možnost odpracovat min. 15-20 hod/týden (úterky a čtvrtky)
▶️ Odměnu 250 Kč/hod
▶️ Zaškolení a podporu od zkušeného týmu
▶️ Možnost následné dlouhodobé spolupráce (osobní pohovory / 100% remote)
▶️ Spolupráci na IČO nebo DPP
Zaujalo tě to?
Pošli nám CV a něco o sobě!
pracoviště: | Praha 1, Praha 1 |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 250 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | OSVČ, Absolventi, MD |
Firma: | 21 Consult Group s.r.o. |
Zadavatel: | Jakub Krampera |
Lokalita: | Praha 1 |
![]() |