Informace o pracovním místě
Neboli Opero multi-recepční :) Hledáme do týmu člověka, který si přeje být součástí dynamického, rozvíjejícího se prostředí plných příležitostí a pozitivně naladěných profesionálů. Ideální pro studenty.
- Komunikace s klienty (osobně, mailem, telefonicky)
- Správa obchodní korespondence
- Vyřizování poptávek zasedacích místností, správa rezervací a zajištění hladkého průběhu v době jednání klientů
- Komunikace s interní kavárnou a zajištění objednávek klientů
- Výpomoc při společenských akcích Opera
- Komunikace napříč komunitou (jak uvnitř našeho týmu tak se členy Opera a klienty)
- Ad-hoc úkoly týkající se administrativy, produkce k eventům, social media a spousta dalšího
- Požadujeme ideálně 3 směny týdně (3x půlden, ranní - odpolední i večerní hodiny dle otevirací doby Opera).
- Samostatnost, organizovanost a schopnost prioritizovat
- Komunikativnost a proklientský přístup
- Angličtina je must - na komunikativní úrovni (min. B1)
- Odolnost vůči stresu - klidnou hlavu budeš v hektických dnech potřebovat
- Schopnost vidět "big picture" a nejen jednotlivé procesy samostatně
- Být týmový - bez toho to u nás nejde. :)
- Práci v mladém a přátelském kolektivu (na tom si zakládáme! :)) v centru Prahy
- Part time na DPP s pružnou pracovní dobou
- Dlouhodobou spolupráci a možnost růstu (pokud budeš chtít ;))
- Zajímají-li Tě eventy, marketing a všechno okolo toho, můžeš se stát i jejich součástí
- Využívání prostor Opera zdarma pro vlastní projekty, studium atd.
- Volný přístup na nejrůznější akce, které se konají (nejen) v Operu.