Informace o pracovním místě
• Řídit a koordinovat zaměstnance Europa Experience
• Komunikovat s klientem
• Plánovat směny na měsíc dopředu
• Doplňovat tým v případě potřeby – vedení pohovorů, výběr kandidátů
• Zajišťovat obsazenost všech směn v měsíci
• Docházet do centra na kontroly a zajišťovat hladký průběh fungování centra z pozice personálu
• V případě potřeby vzít směnu v centru
• Zajišťovat administraci a připravovat podklady k fakturaci
• Příjemné vystupování
• Schopnost řídit projekty a lidské zdroje
• Ochotu přijmout odpovědnost za svěřený úkol, hledat řešení
• Samostatnost
• Komunikační dovednosti na výborné úrovni.
• PC dovednosti (zejména WORD, EXCEL, OUTLOOK) na výborné úrovni
• Flexibilita
• Angličtina na komunikativní úrovni (minimálně B2).
• Možnost spolupracovat s prestižním klientem v mladém kolektivu
• HPP, DPP, ICO dle dohody
• Možnost zkráceného úvazku
• Nástup od poloviny července 2024