Informace o pracovním místě
Hledáme někoho, kdo nám z pozice Office manažera / manažerky zajistí hladký chod kanceláře a pomůže tak vést marketingovou agenturu o 15 lidech.
Náplň práce:
- Dohlížet na efektivní práci s interními nástroji (Asana, Clockify, Google Workspace).
- Zvelebovat pracovní prostředí a organizovat teambuidlingy.
- Udržovat chod kanceláře (nákupy kancelářských potřeb, občerstvení, komunikace...).
- Pomáhat s administrací.
- Organizační schopnosti a pečlivost při práci s dokumenty.
- Proaktivita a samostatnost při řešení různorodých situací.
- Dobrá znalost práce na PC (Asana, Word, Excel , PowerPoint aj.).
- Dobré komunikační dovednosti a schopnost práce s lidmi.
- Kanceláře na Václavském náměstí.
- Práci na poloviční úvazek s možností růstu.
- Mladý kolektiv a firemní benefity.