Informace o pracovním místě
Momentálně hledáme na pražskou pobočku CYRRUS šikovnou recepční, která s radostí případně pokryje směny v naší firemní kavárně.
Co bude vašim úkolem?
• Každodenní péče o klienty (uvítání návštěv, zajištění klientského servisu).
• Správa odchozí a příchozí pošty, správa kalendáře.
• Zajištění chodu zasedacích místností.
• Office management (objednání kancelářských potřeb, evidence razítek, zajišťování vizitek).
• Evidence, archivace a skartace klientských smluv.
• Další příležitostné administrativní úkony.
• V rámci obsluhy kavárny vaší náplní práce budou inventury, naskladňování zboží, příprava jednoduchých snídaní, obědů a svačin, příprava nápojů atd.
Co od vás očekáváme?
• Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
• Řidičský průkaz skupiny B. - aktivní řidič/ka podmínkou.
• Češtinu na úrovni rodilého mluvčího.
• Energii a chuť pracovat ve finančním sektoru.
• Komunikační dovednosti (příjemné vystupování, dobré vyjadřovací schopnosti, asertivitu).
• Důslednost.
• Loajalitu a diskrétnost.
Proč pro nás pracovat?
• Jsme silný obchodní partner s 25letou historií.
• Nejsme banka a nemáme korporátní manýry – každý den se něco děje a změny/inovace jsou rychlé.
• Sídlíme v budově Florentina v moderních kancelářských prostorech.
• Myslíme na work-life balance, proto zkracujeme pracovní týden na 37,5 hod.
• Bonusy dle výsledků a další benefity.