Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, obchodní společnost provozující kamenné obchody s uměleckými předměty na Pražském hradě, hledáme na pravidelnou spolupráci administrativní a účetní asistentku/asistenta na pravidelnou výpomoc v rozsahu cca 8 směn měsíčně. Nástup možný ihned.
Náplň práce:
- Administrativní vedení faktur
- Kontrola obratu a vedení pokladní knihy, odvody hotovosti do banky
- Služby personál – plánování a rozpis směn zaměstnanců v obchodech
- Skladová evidence zboží v interním informačním systému
- Další různé administrativní činnosti, třídění a evidence pošty
Pracovní doba:
- flexibilní domluva. Nutno odpracovat alespoň 8 celých směn měsíčně (možno rozdělit zcela individuálně, podmínkou jen jedna celá směna týdně ve všední den).
V případě zájmu o tuto brigádu Vás požádáme o zaslání profesního životopisu. Bližší informace Vám rádi poskytneme telefonicky denně mezi 8. a 18. hodinou.
- Úplné středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
- Zájem o dlouhodobou spolupráci, možnost odpracovat 8 směn měsíčně
- Uživatelskou znalost práce na PC, především MS Office (Excel, Word)
- Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
- Aj na komunikativní úrovni
- možné osobní ohodnocení k základní hodinové odměně
- možnost výběru průběžných záloh
- flexibilní pracovní dobu
- dlouhodobou, zajímavou brigádu ve výjimečném prostředí Pražského hradu