Informace o pracovním místě
Jsme kurýrní společnost, která působí na trhu přes 5 let ve 24 městech v ČR a na Slovensku. V rámci food delivery, e-commerce či rozvozu potravin jsme rozvezli již 5 milionů objednávek. Našimi spokojenými klienty jsou jak menší podniky nebo e-shopy, tak nadnárodní řetězce.
Do našeho týmu přijmeme administrativního pracovníka, který bude vypomáhat účetnímu oddělení, a to 100 % z domova.
Náplň práce:
• Zpracování dat a reporting
• Zpracování podkladů ke mzdám
• Zpracování podkladů kniha jízd
• Kontrola tržeb, inkasních plateb
• Individuální úkoly
• Práce s Excelem
• Alespoň 15 odpracovaných hodin týdně
• Spolehlivost
• Příjemnou komunikaci
• Spolupráci na DPP nebo IČO
• 100 % home office
• Odměna 140 Kč / hod
• Dlouhodobou spolupráci
• Nástup v průběhu srpna