Informace o pracovním místě
• Check-in/check-out hotelových hostů • Zadávání rezervací • Přímá, telefonní a emailová komunikace s klienty • Základní služby concierge • Práce s pokladnou • Směny: dle dohody 20h - 8hod, 19- 23hod
Požadujeme
• Dobrá znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou • Příjemné vystupování, výborné komunikační schopnosti • Zodpovědný přístup k práci • Pečlivost a samostatnost • Nutnost českého/slovenského jazyka • Znalost programu Previo výhodou • Zkušenosti z jiného hotelu výhodou
Nabízíme
• Příjemné pracovní podmínky v mladém, dynamickém kolektivu • Odpovídající platové ohodnocení + pravidelné měsíční bonusy
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 1 |
ID inzerátu: 4404621 Vloženo: 25.05.2023