Informace o pracovním místě
Mezi hlavní náplně vaší práce bude patřit:
administrace průzkumu spokojenosti klientů vč. související komunikace
správa zahraničních tendrů
příprava obchodních materiálů, tvorba prezentací (dle ad hoc potřeb) a udržování knihovny nabídek/prezentací
základní analýzy trhu a marketingových kampaní zaměřených na klienty
práce se systémy – aktualizace dat v systému Helios, správy systému Medallia a MS Dynamics (vč. školení uživatelů)
Abychom byli oboustranně spokojení, měl/a byste mít:
chuť a elán k nové pracovní výzvě
schopnost pracovat s informacemi a přetvářet je do požadovaných výstupů
znalost MS PowerPoint a Excel (se zaměřením na zpracování, analýzu dat – kontingenční tabulky)
schopnost kombinovat tvůrčí práci s administrativou
reprezentativně vystupovat a komunikovat
schopnost pracovat samostatně a přijímat odpovědnost
angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B2).
příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v centru Prahy
dynamické prostředí s možností získání cenných zkušeností
práci na poloviční úvazek, po zapracování i možnost práce z domova
flexibilitu – na rozsahu a dnech spolupráce se vždy domluvíme
spolupráce formou dohody
NABÍRÁME MUŽE I ŽENYNaše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.