Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta hledáme brigádničku na pozici Asistentka kanceláře. Hledáme ideálně vysokoškolačku, směny si je možné volit podle rozvrhu.
Náplň práce:
administrativní podpora kanceláře pražské pobočky, zajištění chodu kancelář
administrativní práce, vedení archivu dokumentů, příprava dokumentů
komunikace s úřady, dodavateli a zákazníky
zajištění chodu kanceláře
práce s PC
vyřízení pošty a sledování datové schránky.
hlídání termínů
dobrou uživatelskou znalost práce na PC (Excel, Word, Internet, Outlook)
komunikativnost
odolnost vůči stresu
odměnu: 150/160 Kč/hod
smlouvu na dohodu o provedení práce
pracovní dobu: pondělí - pátek, hodiny dle domluvy
pracoviště: Praha 1
V případě zájmu o pozici či další informace nám prosím zašlete svůj životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi!