Informace o pracovním místě
Pro vedení společnosti BATICOM s.r.o. hledáme spolehlivou kandidátku na pozici asistentka jednatele společnosti a administrativní podpora týmu, která je kreativní, spolehlivá, má reprezentativní vystupování a ovládá programy MS OFFICE.
Co bude náplní Vaší práce?
• rozmanitá administrativa spojená s agendou vedení společnosti
• administrativa zajištění chodu kanceláře - vyřizování pošty, telefonů, zakládání a třídění korespondence, příprava podkladů pro účetní, psaní textů dle diktátu jednatele (dopisy, nabídky atp..), příprava smluv, formátování textu v češtině / angličtině, obsluha kancelářské techniky
• Administrativně správní činnost týkající se jednotlivých zakázek firmy (jednání na úřadech ve věci např. vyřízení stavebního povolení, zpracování cenových nabídek, rozpočtů - ve formátu xls, atd.)
• spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
• organizační schopnosti a logické uvažování
• dobré komunikační schopnosti
• minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• aktivní znalost práce na PC – především MS OFFICE
• angličtina na komunikativní úrovni
• francouzština výhodou
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• vzdělání/praxe v oboru stavebnictví výhodou (např. orientace ve výkresech ve formátu AutoCAD)
• jistotu práce a dlouhodobou spolupráci
• služební mobilní telefon
• příjemné pracovní prostředí (žádný open space)
• rozmanitou pracovní náplň
• práci v malém kolektivu