Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, obchodní společnost provozující kamenné obchody s uměleckými předměty na Pražském hradě, hledáme brigádnici - administrativní asistentku na pravidelnou výpomoc v rozsahu cca 8 směn měsíčně. Nástup možný ihned.
Náplň práce:
- Administrativní vedení faktur
- Kontrola obratu a vedení pokladní knihy, odvody hotovosti do banky
- Služby personál – plánování a rozpis směn zaměstnanců v obchodech
- Skladová evidence zboží v interním informačním systému
- Další různé administrativní činnosti, třídění a evidence pošty
- Drobný úklid v kanceláři
Pracovní doba:
- flexibilní domluva. Nutno odpracovat alespoň 8 celých směn měsíčně (možno rozdělit zcela individuálně, podmínkou jen jedna celá směna týdně ve všední den).
V případě zájmu o tuto brigádu Vás požádáme o zaslání profesního životopisu. Bližší informace Vám rádi poskytneme telefonicky denně mezi 8. a 18. hodinou.
- Úplné středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
- Zájem o dlouhodobou spolupráci, možnost odpracovat 8 směn měsíčně
- Uživatelskou znalost práce na PC, spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
- možné osobní ohodnocení k základní hodinové odměně
- možnost výběru průběžných záloh
- flexibilní pracovní dobu
- dlouhodobou, zajímavou brigádu ve výjimečném prostředí Pražského hradu
Mzda: | 160 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 1 |